25/09/2006

 

En dialeutu Oriental (I)

Mamma mía! Tou dando una vuelta pola blogosfera ya nun sou p'alcontrar nengún blog asturianu escritu nel dialeutu oriental. Hailos n'asturianu estandard, hailos en central, hailos en gallego-asturiano, hailos en castel.lanu d'Asturias, ya inclusive hailos nel dialeutu oucidental del tueiru asturianu. ¿Pero cumo ía que nun los hai en asturianu oriental? Vou pensar que ía que nun tienen internet inda, por que outra causa nun algamo comprender.

Buó, entós cumo la xente l'Oriente nun tien blogs porque inda nun chegóu la rede, vou permitime escribir daquéi nel dialeutu oriental, ya ser el primer oucidental (ya asturianu) que escribe nel dialeutu oriental. Vou intental.lo. Se hai dalgún del oriente que-y paez que ta mal feitu, que s'aguante: Que lu feixera él.


"Xuan ya María son dos aldeanos que van preparase pa dir a la siega, y de camín al práu h.ablan d'esti mou:
- Á Xuan, ¿Como sedrá eso de la reencarnación?

- María. Ponte nel pollín y digotelo pel camín.
Tando yá en camin, derriba los dos del pollín, dici-y Xuan: -Mira María, Ves esa vaca? Pues pué ser la to tía Xertrudes, na so nueva vida.Y torna darreu:
-Mira né, ¿ves esos gochos que tan ehí na llamarga? A lo mior son el to tíu Pin y el to hermanu Pachucu, los que s'afogaron en ríu.
A María yá-y va caleciendo un migayo el sangre.

-Y ves aquel cusu sanrosu? Pués pué ser el to primu Cibrán.
De sutraque María entama a llorar y Xuan, esmolecíu, entrugá-y por que llora.

-Á Xuanucu, afáyome mui atristayada...
-¿Por qué, né?
-Por que a lo mior venimos sentaos na to Puta Ma."


Esta entrada nun almite críticas polos fayos que pueda tener por mor de los orientalismos mal emplegaos. ¡You, un asturianu del Oucidente, introduxe l'asturianu oriental na rede!

18/09/2006

 

DIESTRU DIZ

Diestru diz, qu'acaba prender la Televisión. Nun punxo la RTPA, porque inda nun la tien
sintonizada, pero punxo RTV 1.


Diestru víu una cousa que-y chocóu muncho. El Reinu Xuníu ya'l Reinu d'España sentáronse a
parolear. En Reinu Xuníu manda un home llaborista. Nel Reinu d'España manda outru del
PSOE. Físicamente paecense, ya a Diestru eso da-y un pouco miéu. Cuando tan un ratín xuntos Diestru nun los distingue.


L'home del Reinu d'España llamase ZP, ya sigún los Bienpensantes d'Asturias (que nun ía
Reinu sinón Principáu), pacta con separatistas ya independentistas.


El representante del Reinu Xuníu (en realidá, Reinu Xuníu de la Gran Bretaña ya Irlanda'l
Norte, pero solo ía una pequena islluca, arrequeixada nel Norueste d'Europa) prestá-y armar
quimera colos musulmanes, ya invadir países cumo Afganistán ou Iraq. El rezu los
Muyaidines pon-y nerviosu. ía escocés, pero'l Kilt picái, ya por eso nun fai apariencias.
Tien nomatu de rutiu. Llamase "Bleeeurp"


Diestru víu cumo llegaban a un acuerdu sou Xibraltar. Xibraltar nunca partenecéu a España,
nin a los Mouros, nin a los Griegos, nin a los Cartaxinenses, nin a los Romanos, nin inclusive a los gallegos. Xibraltar partenecéu a los macacos. Nun ía un grupu rumba, los macacos son monos. Pero nel 1714 el Reinu Xuníu, nuna heroica maniobra, somete a los macacos ya fai de Xibraltar colonia de la Sua Graciosa Maxestá.


Güéi ZP ya Bleeeurp llegaron a un alcuerdu. ZP tien un problema pa los Bienpensantes. A ZP
prestái falar las cousas. Asina, ente outras cousas menos significativas pa nós, güéi ZP
consiguióu apuntar un tanto pa la sua cultura llariega: Colocar un "Instituto Cervantes" en
Xibraltar, ya agora los macacos ya la xente de Xibraltar puei deprender Castellanu.
Diestru diz lo mesmo que los Bienpensantes del Principáu. "Las llinguas nun s'imponen. La
xente fala llibremente la llingua que meyor-y venga pa los sous intereses. Por exemplu los
Mauríes ou los Aboríxenes d'Oceanía falan inglés non porque se-ys impuso, senón por que
col inglés vieron que podían ser homes de proveichu ya apurrir daquéi al mundu. En sou
caso Oucalitos, Koalas, ya boomerangs".


Poro, Diestru crei que esto ía una maniobra del separatista ZP que quier dixebrar el Reinu
d'España. Asina, tamién en Melilla quieren protexer la llingua bereber, que fala una parte
de la población de la Ciudá Autónoma. Esperemos que desapaeza'l bereber de Melilla ya'l
Castellanu de Xibraltar pa que nun escaya'l Separatismu.





Dedicáu a http://xabeldiz.blogspot.com/

 

Apéndice Estatutu ya RTPA

La realidá siempre, ya cuando digo siempre quiero dicir SIEMPRE soupera la ficción. El casu tu ves una película de ficción, por exemplu, "Indiana Jones", cualisquiera de la triloxía. Ya siempre vei peicete un pouco "pantasmaduca", que se s'amarra con media doucena, que se mira'l brincu que metéu, que se disparan-y ya nun-y algama dala bala, pero él vei, ya con una matou 2 ya de rebote feiríu a outros dous.
Bono mious nenos, se eso vos paez fantásticu, ialo más lo que pasou esta selmana pasada col estatutu na Xunta Xeneral del Principáu d'Asturias
. Senon llei:


(COLA MÚSICA DEL "NODO")
"Para el presidente del Principado, Vicente Alvarez Areces, ni Asturias es una nación ni el asturiano puede tener tratamiento de lengua oficial. Después de muchos meses, incluso años, debatiendo en los medios de comunicación, la de ayer fue la primera sesión plenaria en la Junta General del Principado que se celebra para hablar de la reforma del estatuto de autonomía, motivada por la comparecencia de Areces que, si bien quiere que el parlamento protagonice el debate, expuso "algunos criterios" que considera debe contemplar el Estatuto de Asturias.
Areces aludió al alto grado de coincidencia que existe con IU en muchos puntos y pidió al PP "altura de miras" para lograr un amplio consenso de cara a elaborar un estatuto que derive en "una Asturias más próspera y más rica en recursos y valores". Pero el PP volvió a reiterar que no cuenten con ellos cuando se está a seis meses de convocar las elecciones autonómicas.
La actual definición del Principado como comunidad histórica para el presidente regional "refleja de modo adecuado la realidad de Asturias en el conjunto de España", aunque deja la puerta abierta a otras referencias que la Junta General pueda tener en cuenta una vez se abra el debate, siempre dentro de los límites de la Constitución española.

Y sobre el tratamiento de la llingua, donde IU reclama la oficialidad de manera irrenunciable, Areces se limita a señalar, como nueva aportación, que "conviene dispensar especial respeto y protección en el Estatuto a la fala como una modalidad lingüística de Asturias".
El presidente del Gobierno entiende que la reforma del Estatuto de Autonomía de Asturias no debe de ser percibida solo como "una necesidad reactiva" --como dice el Consejo Consultivo del Principado, como reacción a lo que se está haciendo en otras comunidades autónomas--, pero reconoce que es necesario hacer algunas modificaciones "a la luz de alguna de las reformas estatutarias" aprobabas en otros territorios.
En este sentido, Areces se muestra partidario de asumir nuevos traspasos que refuercen el autogobierno, de que se regule el derecho de disolución anticipada en la Cámara regional, el derecho de participación de Asturias en las instituciones del Estado y de una mayor proyección en el exterior con una relación más directa con los órganos de la UE.
Y como ya se recoge en otros estatutos, el presidente defendió que el nuevo Estatuto de Asturias "incluya criterios que permitan asegurar de manera satisfactoria las inversiones del Estado en Asturias, durante un periodo determinado, con objeto de garantizar el principio de cohesión territorial".
El presidente asturiano, aunque admite la relación bilateral entre Estado y Cataluña que implica el Estatut, considera que se debe privilegiar los esquemas de carácter multilateral, entre otras cosas para negociar la financiación autonómica. En este sentido reclama el fortalecimiento de órganos como la Conferencia de Presidentes o la reforma del Senado como cámara territorial.
Areces aboga por acometer la reforma "de forma inmediata" para que otros planeamientos ya iniciados no perjudiquen a Asturias."
(Sacáu de La Voz de Asturias")


¿Increyible verdá? Bou, puéis menos mal que'l PP dixo non. Anque sinceramente tampouco taban mui pol llabor de facer meyoras tipu "oficialidá de la llingua asturiana", nin meyoras de proteición pal mediuambiente, nin apurrir más competencias pal Principáu...
Esti estatutu la verdá ía qu'ía una pena camudalu porque total, tampouco hai tanto pa camudar. Ya ensín él, tampouco diba pasar mayor cousa... Mirai, la llingua ya la cultura, nun fai falta polítizallas. Realmente l'Estatutu ía un estorbu. Numái que se poudiera construyir llibremente toda Asturias... Entós manteiga. Formigornera palantre, ya a vivir.

-----------------------------------------------

Lluou tamien ta'l tema la RTPA. ¡Máu carina! ya podían fichar a la Pita pa un "Late Night". "Mañana usté-y garra los güevos a la Pita", colos monólogos de Gracia Noriega. Últimamente ta mui graciosu. Agora diz que'l gobiernu Gallegu ía "Nacionalsocialistas" (porque gobiernan Socialistas + Nacionalistas). Ya cumo Tavo Bueno nun ta pa nada l'home, de reportera a la Pepa.
Porque últimamente la Pita sal muncho na RTPA. Ornia nun contaba con eso. Pensaba que taba con facer una tele cumo TeleMadrid. Diba encamentáu que eiquí la xente yera igual que ía en Madrid. Nun contóu cola reivindicación llingúística. Porque cola Pita una de dous, ou la matas pa facer un caldeixu con ella (you apuntabame) ou t'amestas con ella nun proyeutu común. Ya ía necia... Ta en plan estrella mediática. Ya agora xuntouse con outra pita (hai duas). Dende que la DuPont se llantou n'Asturias... Tamién pa programas tipu "Corazón", pol tema los xuicios. S'ía que Tini ya la Pita tienen una rellación amor-odiu...

11/09/2006

 

La de la RTPA

¡¡¡Cumo presta tener un blog!!! Ía una sensación única. Llevantaste un día, ocurresete una ocurrencia ya veis ya plásmasla. You tener el blog camudoume la vida, munchas vegadas lo digo. Primeiru por que pongo lo que me sal del intre. Llou porque perdí cantidá d'amigos.

Pos tentar albidrar cumo sedría se you touviera una Televisión cumo Areces... Entós canela. Nun diba salir del estudiu. Cumo'l malu del Show de Truman. You diba ser cumo'l de Citizen Kane. Un bichu raru.

Ía lo que-y pasa a Areces. Al fartón diou-y preí, oi, you nun digo nada... pudiendo... outros gastanlo en mercar equipos de fúbol, cumo Abramovich, Pitermann, los Agnelli, Celsín el del Oviedín... Habiendo cuartos, ya se panriba son de los demás... Pero enzurriscáu'l nuesu presidentín.

La RTPA numái respuende a un suañu, al de mandar na tua propia televisión. Seique ía porque na sua casa a Tinín nun-y dexan el mandu. Nun sei por que podrá ser, pero ía.

Puéis Asturias cumo nun podía ser menos que'l restu Comunidaes Autónomas asoleya la sua propia canal de televisión. Ía la cabera televisión autonómica del estáu, ya ía, amái, la más cutre (cumo nun podía ser d'outru xeitu). La RTPA digan lo que digan ía fiel reflexu d'Asturias, una televisión mediocre. Pura puxarra, ya amái foriata. Llámanla Teletini por eso, porque ía l'inventu Tini, la sua creyación, la sua recreyación, el sou monstru Frankenstein.

La cousa tien la sua hestoria, cumo too. La RTPA pensouse cuando gobernaba la dereicha de Marqués. Entós Asturias pagaba a Madrid unos 900 millones de pts (5.400.000 €) en conceutu de desconexiones territoriales. De los cuales, 700 millones diban pa las RTVE ya 200 pal alquiler de los llocales, sueldos, ya de magar. Bou, pos tando Marqués nel Gobiernín votóu xunto col PAS nun unviar los cuartos esos a Madrid ya gastallos eiquí nuna Tele propia. Opúsose'l PSOE ya IX, los mesmos qu'agora pruyen la TV Asturiana CINCO VEDES MÁS CARA. Outose pola solución Española (ou Madrilana) por contra de l'Asturiana. Ya toos sabemos cumo acabóu la cousa, truxéronse teunicos de la Canal Autonómica de Madrid, pa facer una canal Asturiana, "temática" d'Asturias, que por ciertu ía peor que TeleMadrid. Esos nun miran pa la cultura autóutona de Madrid porque cuasi nun esieste, nun tá tan vivable cumo la cultura tradicional asturiana. Pero toos yá sabemos lo qu'hai.

Na "Teleficción Asturiana" nun emiten n'Asturianu por motivos económicos. ¿Qué yía que pretenden competir con las canales comerciales estatales (antena 3, telecinco, Cuatro y la Sexta)? Por favor... Pero por motivos estrictamente económicos ellos dicin que vei costar (veimos pagar tolos asturianos) ente 18 ya 20 millones d'€. Home nun tan fixos, pero camientan dirá preíiiii. Yá. You feixe los mieus calculos, siempre favoreciendo al gobiernu qu'ía quien manda. You calculéi polo baixu unos 25 millones d'Euros. Teleasturias cuesta 1'8 €, ía privada ya ¿daquién-y nota diferencia con RTPA?

Nun ía una canal temática sou Asturias eso vese nidiu. ía xeneralista. ¿Pero cumo vei ser se nun contratan periodistas asturianos? Porque tol equipu vieno de Madrid. Ornia el primeiru.

D'estas duas últimas idegas despréndese que la xente que fai la RTPA faila por escuros motivos. Una tele autonomica faise por dellos motivos. Por exemplu:


-Pa dar emplegu (Nun ía'l casu de la RTPA)
-Pa promocionar la llingua ya la cultura de l'autonomía (vaya ho, tampouco ía'l casu).
-Pa facer una canal qu'apurra noticias de l'autonomía ya en definitiva fale de las cousas que pasan n'autonomía ya que las cadenas xeneralistas madrilanas nun dicin nada. (La RTPA tampouco eiquí encaxa).

Entós, ¿Qu'escuros motivos mueven a Areces ya la sua executiva a esfoutase tanto na RTPA? ¿La propaganda que-y puei facer al Presidente ya al sou partíu? ¿Dalguién creye qu'ía eso? Non. Asturias ía un país óu se llee abonda prensa. Se a esto sumamos que la prensa Asturiana ta ya tara per seculan seculorum a favor del poder... nun convence esi argumentu. Seique dalgo tea que ver colas perras que cuesta, porque tremendu presupuestu pa tan pouca cousa... ummm ía, a lo menos, un migayín sospechosu...

Tamién ta'l tema las llicencias de tele-radiodifusión. Ya lo dixo Fernando Alonso en San Marinu "a partir d'agora, pa min la Fórmula unu vei deixar de ser un deporte". Bou, tamién pa min endagora'l tema las llicencias vei deixar ser tema estrictamente periodísticu. Porque ía mui trieste tener que pa competir dende'l sector públicu tener qu'andar a emburriones col restu. Con TeleAsturias, con Radio Sele... son unos poucos d'exemplos. A ver s'Areces saca un blog ya me trancan a min esti...

Dicen tamién que la RTPA espéyase na BBC (Brittish Broadcasting Corporation, Corporación d'emisión británica, televisión estatal del Reinu Xuníu). H.a h.a h.a h.a... Home sí ho, ya Areces ía Sir Winston Churchill, Letizzzia ía Diana de Gales, ía Ana Rosa Migoya ía Margaret Thatcher... ¡Benditu país esti!

DELLOS ENLLACES:

http://www.crtvg.es Televisión Galega: Un universu meyor a mitá de preciu pa más del doble de población!!!
http://www.teleasturias.com. Televisión privada d'Asturias, ultrapisotiada por TeleTini, pero inda tien muncha más audiencia
http://www.rtpa.net TeleTini (pública, de la Provincia de Oviedo)
http://www.radiosele.net Radio Separatista ya independentista (bono non, numái falan asturianu... pero tienen el defeutu amái que nun se deixan pisotear)
http://www.telemadrid.es/home.pag: L'espeyu de la RTPA. Anque ía meyor, ya sí cala en Madrid, porque ta pensada pa Madrid. Cumo la nuesa, tamién ta pensada pa Madrid.
http://www.ciao.es/Televisiones_autonomicas_12586_4/SortOrder/1: Sou dellas televisiones autonómicas del Reinu d'España.
http://www.forta.es/: La federación de muéganos de radio ya televisión autonómicos d'España (Au s'alcuentran tolas televisiones autonómicas).

09/09/2006

 

Día d'Asturias 2006

Bonas dende Llinares a tola xente del mundu mundial nesti día d'Asturias, del País Asturianu!!!Tamién, güéi Llinares quier sumase a esti día de cellebración.
You gúéi cellebréi el día d'Asturias en Porcía, nel conceyu d'El Franco. Bono, Porcía ta ente Tapia ya El Franco. You tuve na xira nos dous conceyos. Andúvelo tou. Ya dambos conceyos tan n'Asturias, nuna comarca llamada Navia-Eo, comarca que tién una particularidá: falan outra llingua un poucoñin estremada del asturianu. Ía asturiano, pero nun ía asturianu. Ehí ta la cuestión, que dixo Shakespeare, ¡ya ensín tar siquiera en L.lubarca! Shakespeare yara un xeniu. Fasta inventóu'l teatru. Nantias la xente facía comedia, llegóu Sir William (Shakespeare), ya dixo "My God!, That's theatre!" Ya hala, feixo'l día.
El Navia-Eo llou ía cumo'l restu del país. La xente présta-y la gaita ya'l tambor, chuman sidra cumo en Pola Siero, ya andan toos con bandeirinas d'Asturias, cumo en Corniana.
Dempuéis tamién los discursos que publicara la Nuevaspaña! de Tinín ya Ovidín. El de Tinín feixome especial gracia porque fasta dixo un cachín d'un poema de Nené Losada ya dixo "Feliz día d'Asturies", nun sei pamique fou un lapsus. Nun sei cumo-y entróu esa venada patrióticu-nacionaliega... Sedría'l despechu pola coralada que-y metéu a Radio Sele. Pa min Radio Sele había qu'entrar con metralletas -anque eso sí, democráticamente cumo fain na FSA, anque seya con consensu en comuña col PP- ya volar la emisora colos asturianistas toos... (Pero esto nun se puéi dicir porque se s'enteran llevanlo a cabo).
Conque'l discursu d'Ovidín fou al albor d'ésti, a mou de retruca. Ovidín ayeri taba disgustau por duas causas. Una, morréu un cura de Llaviana. Dous, yara'l día d'Asturias. Sí, ya ía se sabe, numái camuda l'estatutu pa quitar el día d'Asturias, porque eso ía independentismu irredentu qu'esvertebra España. Ya llou alcordouse de Cuadonga, que los cuatro gatos que derrotan a los Ismaelitas yá pensaban en restablecer l'estáu góticu pa aliase colos EEXX ya unviar tropas a Iraq, porque taba visto que diban contruyir armas de destruición masiva... ¡Ya nun sabían qu'había detrás de la Cordalera! You pienso que lo que realmente quería Ovidín yara facer miembru d'honor del PP al Rei Don Pelayu, polos servicios prestaos a la Patria Española.
Los de la RTPA na dimensión RTPA. La dimensión RTPA ía chipiguai. Asturias vei mui bien, tenemos un presidente mui salau ya mui campechanu, l'asturianu nun esiete, pero prestanos muncho porque yara la llingua que falaban nuesos bolitos, qu'anque los queríamos muncho nun ía que foran fatinos, ía que yaran unos aldeyanones, ya nós los de la RTPA estudiamos en Madrid ya facemos una tele pa Madrid colas perras d'Asturias porque soumos unos "pofesionales".
Cumo siempre la música que trunfou fou esa d'antes, la d'Asturias. Nun hai manera desanicialla. Prohibir nun se puei prohibir. Pal añu que vien, cuando la xente tea rtpizada, el día d'Asturias pondrán l'Aserejé, qu'ía màs modernu, ya fou a Eurovisión (poro, ía una música universal, que representando a la Patria Madre España n'Europa dieron-y pol tema, democráticamente, anque eso ía rellativu, porque n'Europa son toos unos "rojos liberales judeomasones afrancesados".
You de cualisquiera miente paselo mui bien ya xintéi abondu ya tuve con bona xente asina que pruyíume. Feliz día de la Patria a toos ya Alón, ya...
P U X A A S T U R I A S !!!

05/09/2006

 

El ciberespaciu de Salas llénase panfletos "Construyendo Salas"

EL PANFLETU'L CONCEYU SALAS: "CONSTRUYENDO SALAS"



Yá qu'Uviéu llena los buzones col dichosu panfletu esi, qu'Areces nun sabe d'áu salíu; ya magar que na vida política asturiana nun se fala d'outra cousa tampouco s'esmolecéu en lleelu (lo cual amuesa outra vegada más qu'Areces nun solo se someya a Sir Winston Churchill nel físicu, senón tamién pola moleición que-y pruye las cousas de la sua xente, h.a h.a), nós, con tou'l compleixu d'inferioridá que tién la villa Salas, alcontramos nuna cai de mala fama nesa villa, un pequenu trabayu cumo'l de la capital (d'Asturias).









"CONSTRUYENDO SALAS


-Carretera del Visu a Maicina (coste 0€, axudicáu a la Santísima Trinidá): Una caleya típica de la época anterior al Imperiu Romanu, fraqueada por múltiples baches, cruza un entornu natural maraviyosu. Amái ía d'atractivu turísticu-cultural, yá que cruza dellas brañas.

"Vegadas múltiples él preí pasa pa dende'l sou oucalitu en Cuideiru fasta Llinares dir... umm, braeramente ciertu iyía... A él sentir cumo nel monte-y fai"
Orlando, Koala ya filólogu.

"You, en milenta años que moura la mieu familla per aquestos llares , siempres cuito you, que fou asina. Endagora que sou del PSOE, digo you que los molinos (aeroxeneradores) ornamentan el paisaxe"
Maelgwn, pantasma celta afiliada al PSOE.


-Campu golf nel Visu, a 650 metros d'altor (coste mui altu, axudicáu a cuatro golfos): Lo que'l Conceyu Salas necesitaba yera un campu golf nun monte, al albentestate, cola afición qu'hai al golf en Salas, eso ta claro. Cimblái campos de golf de las Isllas Británicas!!! (Queda pentiente el mantenimientu d'esti campu golf pa la siguiente llexislatura).

"El campu golf camudoume la vida. You nantias dedicabame a seitar, a esbeirar polos vardayos, diba fasta Castiella a las seitas... Llou entaméi a trabayar de periodista, pero cumo taba mui avezáu a la guadaña, agora casi tolos día xubo al Visu a dar Foucin ou guadaña, pa matar las ganas. Tou feliz ya contentu." Diestru, Trasgu enxeneiru chigre


-Parques eólicos (coste sigún pa quién, axudicáu a cuatro llistos). La enerxía renovable ía un métodu mui bonu pa producir enerxía llimpia ensín contaminar, nin esfarrapar el mediuambiente. Íalo cuando precisas enerxía. Cuando lo faís por negociu ía tamien bon métodu, pero entós sí que contaminas ya sí qu'esfarrapas el mediu. Sou tou cuando espropias montes comunales ya cuando sigues deixando furrular las térmicas.

"Meyoran el paisaxe del conceyu. Munchos turístas diban fasta l'Aguión ya'l Visu a contemplar el paisaxe. Cada añu venían más. El tope fou'l primer añu que colocamos los molinos (2005). Esti añu nun volvieron. Pero la nuesa economía meyoróu (ya la de dalgunos de nós nun digamos).
Conceyu Salas, P + G + CD
(perras, más ganancias, más caradura)


-Vender a los toos vecinos pa esfarrapar el tou pueblu pa qu'una empresa canadiense saque l'ouru ya deixe una balsa cianuru n'arba'l ríu Narcea (Coste, una casina na lladera'l Visu, axudicáu a quién corresponda). Esi pueblu taba cayendo, ya nun diba sacase mayor proveichu por él, asina que total, nun-y podíamos sacar de nenguna outra utilidá.

"Agora puei dicise que esi pueblu ía productivu. Un gran llogru pa la economía canadiense"
Conseyu d'alministración de la RNGM

"¿Áu se véu que nun se poudieran sacar las riquezas del sousuelu con total llibertá? Nun exerciciu de democracia, en Salas." Alcalde de Salas


-Tar falando con un conceyal de Salas sou los centenarios árboles de la Plazuela Maeza, sou la necesidá curiallos, atendellos, protexellos ya mirar por ellos en definitiva, pa que al día siguiente vengan los sicarios del ayuntamiento ya esos árboles desapaezan, pa que s'afiten plazas d'aparcamientu pal chigre'l conceyal óu taban esos árboles (Nun tién coste nengún, pero foder muito fode. Axudicáu a los ciudadanos de Maeza). Agora hai más sitiu aóu aparcar, pero menos coches. Pelotazu, progresu, planticidiu, p...

"Maeza progresóu muncho. Agora tien suelu urbanu, eso ía xubir de categoría"
Rapidín, Razcañeiru alcoholicu. "





That's all folks! Ya remembrái: !!!Nosoutros nun fumos!!!

01/09/2006

 

Novedá Última Houra!!!

¡Atención, que lo de los panfletos esos d'Uviéu de publicidá pa la F$A "CONSTRUYENDO ASTURIAS" yá sabemos de quién fou la idega!

Sí ho, ía verdá. Garramoslu infraganti. Discurríulo ya llevoulo a cabu la pantasma Maelgwn, miembru d'esti equipu.

Pidimos disculpas a tolos que se sientan ofendíos, nun yara la sua intención, lo que pasa ía que ta mui ociosu, ya anda avagando preí. Sicasí, anque nun lo paeza, a Maelgwn pruye-y vergoña ya anda disgustáu.

Darréu, nós prometemos castigallu, veimos afilialu al "SOMA-UGT" ya al PSOE. Que'l nuesu gobiernín nun tien culpa nenguna. Que las/os asturianas/os nun pagamos nin un céntimu pola propaganda, tai tranquilos. Que fou frutu de la mente desequilibrada de la nuesa pantasma. Veimos, asinamiesmo, degradar a la pantasma a mascota, ya veimos ascender de categoría al razcañeiru.

Que por se dalgún tien duldia dalguna, too lo que pon nesi panfletu ía mentira. Repetimos, ía mentira. Taivos tranquilos, queríos.

Numái, fin del comunicáu oficial




¡CANTERAS NAS OUTEDAS NON!¡CANTERAS NAS OUTEDAS NON!¡CANTERAS NON!





This page is powered by Blogger. Isn't yours?