05/04/2009

 

L'Asturianu yá yía una llingua percéltica





Nun séi si sedrá verdá, pero lleo na prensa que'l decanu de la facultá de Filoloxía quier quitar los títulos propios de Caballeru Jedi del Bable ya Mini-You de la Fala (llamánlos asina, creo) que yera los dos títulos que ponía la Uni pa los enseñantes d'asturianu ya gallego-asturianu (nel supuestu qu'esta llingua esiesta ya nun sía inventu de gallegos ya asturianistas).

Arresulta ser qu'agora hai títulos de verdá pa la xente que quiera deprender asturianu, d'una manera seria. Cuidadín, nun digo que los títulos anteriores nun valieran pa nada, pero taban más coyidinos, yera un pouco gracias al llabor de los profesores por un llau ya'l puxu de los alumnos por outru, lo que facía que la xente que sacara estas titulaciones salieran preparaos.

Pero la noticia, cuido pa min, yía bona; agora la xente tien una especialidá de verdá. Lo cual nun país cumo l'Asturias del Copón, fiede. Si ho, l'Asturias del Copón fora la d'Asturias yía España ya lo demás son suecos (ou dalgo asina, pero una babayada tipu Alfredo Landa).

Conque la xente antiasturiana puenxe de los nervios. A min préstame esti tipu de xente, que odian tolo qu'ignoran, ya por eso you teo una sorrisa por tola cara mui gayolera.

Si nun-ys presta too esto... que vaigan a rezar a la Santina (ou Santita) de Cuadonga (ou Covadonga).

Labels:


Comments:
# ...4LSKNDAÑSDDFUEÑASKLDALKNDAS.............
# ....8RASKLDNSALNDASLDKASDNASYA.............
# .....15SDKASDVAÑSLDJSLÑDJASJDA.............
# .......16VEVOLSALÑDASÑKLDAÑSKK.............
# .........23SLÑDASÑLDKAVER?SDSD.............
# ...........42SIVAVOLVEROPSDOSP........
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?