26/01/2009

 

25 años de Xunta

Una enmienda nos estatutos de la Universidá d'Uviéu vei permitir -de xuru- emplegar l'asturianu n'igualdá de condiciones col castellán; esto yía, la llingua asturiana yía dende estas fechas oficial na Universidá Asturiana.

Por conceyos, la normalización sigue avanzando, en Xixón hai un plan de normalización mui decente, en Colunga preséntase la Casa La Llingua, que mui bien nun séi que yía, pero igual yía dalgo someyáu a la Casona que tien restaurada'l Conceyu Llangréu p'agospiar el serviciu de normalización ya la Biblioteca del Asturianu que dicían que querían facer. La verdá que nun séi mui bien, pero en Cangas del Narcea faense palabreiros pa los guah.es ya l'asturianu llega a tolas estaxas de los servicios del Conceyu.

Nel ente de Telecomunicaciones, la RTPA -TelePanderetA- la llingua gana n'audiencia, en conteníos ya en tiempu, hai que dicir que con muncho trabayu, que-ys cuesta dar tiempu, magar l'audiencia.


Too estos llogros son en parte al trabayu de la Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana, organización que cumple 25 años, ya cellebran güei'l sou aniversariu. Ameritan formar parte, de la Hestoria Contemporánea d'Asturias, con tol dereichu de sou, ganáu a pulsu.

Por outros 25 años, normalizando, sofitanto ya faciendo pola llingua...

Labels:


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?