03/06/2008

 

Referendu pol asturianu

Outra cousa que yá vagaba... Ante l'argumentu de que cumo claro, la F$A gana eleiciones, la xente nesas eleiciones vota non a la llingua...

Cousa estraña. Ou ía que cumo falan noutra llingua nun-ys entendemos, ou cuando lo dixenon tenían la bouca llena de polvorones ya dixenonlo con acentu andalú, asonsañando a Chiquito de La Calzada (non de Xixón):

"-Ese fistro de bable... que dice ¡¡Oficialízame, oficialízame....!! ¡¡Ay!!... Y yo digo: Noooo ¡¡¡pecador!!!"

Una cousa asina. Imaxinái a Javito Fernández cola boucona llena de polvorones diciendo esto...

Conque l'Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu pide que se vote al asturianu nun referendu.. Vaya, que se plantegue un referendu pa votar al asturianu.

Personalmente, nesi sen creo qu'ha aplicase la constitución, ya oficializar d'alcuerdo al artículu 3 de la miesma... nun hai más.

Pero si hai falta plantegar un referendu, plántegase ya llistu. Entós veimos ganar ya ellos vein tragar d'un xeitu más humildante... hahaha (*)

Poro, lo que nun se vea n'Asturias...



(*) Risa de malignu, asina cumo de llocu

Labels:


Comments:
Los derechos de les persones (por sexu, por raza, por creyencies, por llingua...) nun se someten a referéndum. Son derechos. Y los que los torguen son fascistes. Los derechos HUMANOS defiéndenses y puntu.
Un saludin y non a nengún referéndum sobre derechos de les persones.
 
Claro que nun había ser asina nin... los dereichos por supuesto que nun precisan refrendar... pero claro, tamos n'Asturias.

Tampouco la llingua nun precisaba nenguna torga pa la oficialidá.

Asturies entama pola A, cumo Aleph
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?