22/10/2006

 

Misterios ensín resolver nel Conceyu Salas

Imaxinade qu'un estraterrestre chega a Salas. Non a la vil.la. A la braña. Si señor, a la braña. Pongamos que aporta a Buscabreiru. Ya dicide dar una vuelta fasta l'Aguión. Una vegada que ta nu picu Aguión, vei fasta Las Gal.linas a tomare un chaspiu caféi. Ta peicháu. Xubilanonse los viechos. Entós vei fasta Ardesaldu. Tamién ta peichau por que tan de Vacaciones. Dicide que vei dir fasta Salas. Ya una vegada na Vil.la, si señor, na vil.la Salas dase cuenta que tan fiendo una roudonda pa dir fasta Maeza, na estrada que vei pa Pravia por Maeza. Yara lu que necesitabamos, una roudonda.

Pero, queridos amigos, el material que sacan d'escarbare, ¿aóu vei?


Dempuéis de muito envestigare alcontrouse tiráu nu camín de Santiagu, nu qu'en Salas chaman la "Caleya Vieya". Si señores, nu mesmu camín de Santiagu.

Recochendo testimoniu de pelegrinos de diferentes partes del mundu (ya nos unviaramos a fer el camín de Santiagu al Razcañeiru, ya nun chegóu más al.ló del Llanón), dicin que'l peor tramu ta nu Conceichu Salas. ¿Coincidencia? ¿Misteriu? Los espertos dicin qu'esti fenómenu ía un síntoma avanzáu d'imbecilidá aguda, ya de tener unos concechales de turismu ya cultura con intereses hosteleiros ya urbanísticos en Maeza (por áu nun pasa'l camín de Santiagu).


Por cierto. L'ayuntamientu de Salas vei tirare'l parque Salas pa facer plazas d'aparcamientu. El parque de Salas, símbolu de la moccedá salense. Pol día diban los guah.es a xugar con outros guah.es, de nueiche diban los mozos a enredar colas mozas... asina por xeneraciones, ya agora vein facer plazas p'aparcar... Increyible, pero inda más si no qu'ía l'avenida de Chamberí hai milenta plazas d'aparcamientu, ya inda inda más se ta enfrente del parque Salas... misteriu ensín resolver amiguinos.


Otra bona qu'acontez a La Espina. Dempuéis de que'l Conceyu Tinéu aprobara la Ciudá'l Motor (normal que lu faigan en Tinéu, nun altu al albentestate) el Conceyu Salas, si compañeiros, el conceyu Salas esta vede, aproba en La Espina outra pista pa Carts, a 5 km de la de La Curiscada, na Ciudá del Motor de Tinéu áu vei haber yá una. Escalofriante!!!

Labels:


Comments:
Por cierto, sou'l Camin de Santiagu:


"El Camino de Santiago da un paso más para ser Patrimonio Mundial

Asturias preside la comisión que prepara la candidatura de las vías del Norte

Oviedo, M. S. M.

El Consejo Jacobeo aprobó, en la reunión celebrada el pasado lunes, en Madrid, la creación de un grupo de trabajo específico de los caminos de Santiago del norte de la Península (camino costero y camino primitivo).
Este grupo, que recibirá el nombre de Comisión de los Caminos de Santiago del Norte, coordinará la realización de la candidatura para la inclusión en el listado del Patrimonio Mundial de la UNESCO de los caminos de Santiago del norte español. Entre otras funciones coordinará los sistemas de gestión jacobea que desarrolla cada comunidad, facilitando igualmente el intercambio de experiencias en asuntos como las afecciones a la vía histórica y a su entorno de protección, o en el desarrollo del patrimonio cultural a ella vinculado. Asimismo, coordinará la puesta en marcha y desarrollo de actividades conjuntas de promoción nacional e internacional de los caminos norteños.
La comisión estará presidida por el director general de Cultura del Principado, Carlos Madera, e integrada por los directores generales competentes en materia de patrimonio cultural de Galicia, País Vasco y Cantabria, así como por técnicos de todas estas comunidades y por dos representantes del Ministerio de Cultura .

La creación de esta comisión supone un paso más en la candidatura a Patrimonio Mundial de las rutas primitiva y costera del Camino, tras el dado en junio, cuando el Consejo de Patrimonio Histórico aceptó la presentación ante la UNESCO del proyecto. "
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?