26/09/2007

 

Última hora!!!


Noutru orde cousas, sigui en pía'l post anterior... Bona idega la de Vity, axuntase'l 24 Payares, día que sal en procesión por Uviéu San Bable. La cousa sigui abierta

Comments:
Bones, hehe. Quixi dicir que p'alrodiu d'esa data podiemos constituyir la Xunta de blogueros en llingua asturiana y presentala, pa metela nel CAO y sumar un colectivu más amás de sofitar la manifestación, llueu yá se verá que data escoyemos pal Alcuentru de blogueros en llingua asturiana y cómo lo organizamos.

Un saludu y a ver que sal.
 
Ta bien, paezme un pasu alantre. Dende TrayasgayA y Pingarates tan falando de lo mesmo, pero vity aporta un ellementu nuevu, que ye crear una xunta. La idea que se ta ellaborando ye facer el "I Sidra&Blogues" el día de la mani, pa tener un primer puntu de contautu y entamar a falar del "II Alcuentru de Blogueros en Llingua Asturiana" que si se fai en abril'08, hai tiempu de sobra pa organizalo ente nós (ya hai planes pa subenciones y sitiu pensáu) y amás, faría un añu del primeru na escuela de seronda.

Si vos paez a toos/es, podemos entamar a movelo.
 
A ver qué os paez el plan, ya entama a haber rempuestes pola nuesa blogosfera:

http://trayasgaya.blogspot.com/2007/09/i-sidra-pola-oficialid.html
 
URXENTE!!!! Con motivu del empiezu del calendario de reuniones ente los grupos parllamentarios pa la reforma del Estatutu d’autonomía, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana convoca una concentración col lema "Na Reforma l’Estatutu, L’Asturianu Llingua Oficial".

La concentración va facese a les 11:30 d’esti vienres 5 d’ochobre delantre de la Xunta Xeneral, na cai Fruela d’Uviéu.

¡AVISÁI A TOLA XENTE QUE PODAIS!

http://www.exunta.org/spip/article.php3?id_article=164
 
Ey, prestóume la tua visitina al mieu blog. Taría bien dir a dalguna mani n'Asturies pa sofitavos.Un saludín dende Llión.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?