02/08/2007

 

Mete mieu!!!

Branu n'Asturias ya cumo nun podía ser d'outra miente (porque dende cuantayá vien siendo habitual por estas llatitudes) cellebranse n'Avilés esos Alcuentros de la Cultu a la Caspa que vienen siendo los Cursos de La Granda.

¿Pa qué sirven? Bono, ponenlos los nuesos caciquinos en Madrí. Más ou menos toos ellos son asturianos, hai hasta dalgún de Salas (Velarde). Pos aproveichan pa venir a moyase a La Región (cumo facía Franco nos sous tiempos) ya emponderan lo bono qu'ía partenecer a España. Esa Nación incorruptible llantada dende los albores de la humanidá cumo guía espiritual del ser humanu, amosando'l camín cumo Dious Manda.

Que naide me lo tome a mal. Nun teo nada contra España. Hasta me presta en realidá. Tienen un gran equipu de Baloncestu, ya apuesto por ellos nel Europeu d'esti añu.

Pueden facer un xuegu. Por enredar un poucu. Garren un discursu políticu d'un piravan d'esos. De... Velarde. Camuden "Nación Española" por "Drittes Reich". "Gobierno de Aznar" por "Hitler".

Ou meyor camentáu p'Asturias: "Bable" por "judios". "Non imposición" por "solución final"

Bono paezo un radical. Dempués de too La Nación Española (repito, el sou ideal de Nación Española ou d'España. Qu'houbo muncha hestoria d'España, cuidáu) evanxelizóu ya aprendéu la lluz por tol mundiu... Fixense cumo fou, un cabezaleiru mexicanu niega la lleenda negra d'España n'América nesta carta:



El discursu pronunciáu pol embaxador Guaicaípuro Cuahtemoc, de descendencia indíxena, defendendo'l pagu de la delda esterna del sou país, México, deixóu asoraos a los principales xefes d'estáu de la Unión Europea. La Conferencia de Xefes d'estáu de la Unión Europea, MERCOSUR ya Caribe en Mayu de 2002 en Madrí, amosóu un momentu revelador ya sorprendente: Los xefes d'estau europeos sintienon perpleixos ya callaos un discursu írónicu, cáusticu ya d'esactitú hestórica que-ys dirixera esti embaxador:

"Aquí estoy yo, descendiente de aquellos que poblaron América hace 40.000 años para encontrarme con los que la descubrieron hace solo 500 años. El hermano europeo de la aduana me pidió un papel escrito, un visado, para poder descubrir a los que me descubrieron. El hermano financiero europeo me pide el pago -a mi país- con intereses, de una deuda contraída por Judas, aquien nunca autoricé que me vendiese. Otro hermano europeo me explica que toda deuda se paga con intereses, aunque para eso sean vendidos seres humanos y países enteros sin pedirles su consentimiento. Yo también puedo reclamar el pago y los intereses.


Consta en el Archivo de la Cía. de las Indias Occidentales que, solamente entre los años 1503 y 1660, llegaron a San Lúcar de Barrameda 185.000 kilos de oro y 16 millones de kilos de plata provenientes de América.

¿Habrá sido eso fruto de un saqueo? No lo creo, porque eso sería pensar que los hermanos cristianos quebrantaron el séptimo mandamiento. ¿Habrá sido una expoliación? Guárdeme Tanatzin de pensar que los europeos, como Caín, matan y niegan la sangre de su hermano. ¿Habrá sido un genocidio? Eso sería dar crédito a los calumniadores, como Bartolomé de las Casas o Arturo Uslar Pietri que afirmaron que el desarrollo del capitalismo y de la actual civilización europea se deben a la inundación de metales preciosos sacados de América.

No. Esos 185.000 Kilos de oro y los 16 millones de kilos de plata fueron el primero de otros muchos préstamos amistosos de América destinados al desarrollo de Europa. Lo contrario de esto sería suponer la existencia de crímenes de guerra, lo que daría derecho a exigir no solo la devolución, sino también la indemnización por pérdidas y daños.

Prefiero pensar en un hipótesis menos ofensiva.

Esta fabulosa exportación de capitales no fue más que el inicio de un plan "Marshall Moctezuma" para garantizar la reconstrucción de Europa arruinada por sus deplorables guerras contra musulmanes, creadores del álgebra, de la poligamia y de otras conquistas de la Civilización.

Para celebrar el Quinto Centenario de este préstamo, podemos preguntar: ¿Los hermanos europeos hicieron uso racional y responsable, o al menos, productivo de estos fondos?

No. En el aspecto estratégico dilapidaron esta riqueza en la batalla de Lepanto, en flotas invencibles, en Terceros Reichs y varias formas de exterminios mutuos.

En el aspecto financiero, fueron incapaces, después de una moratoria de 500 años, tanto de amortizar el capital y sus intereses como de independizarse de las rentas líquidas, de las materias primas y de la energía barata que les exporta y provee todo el Tercer Mundo.

Este cuadro corrobora la afirmación de Milton Friedman, según la cual, una economía subsidiaria jamás puede funcionar y nos obliga a reclamarles, para su propio bien, el pago del capital y de los intereses que, tan generosamente, hemos demorado todos estos siglos en cobrar. Al decir esto, aclaramos que no nos rebajaremos a cobrar de nuestros hermanos europeos, las mismas viles y sanguinarias tasas del 20% y hasta 30% de intereses al año que los hermanos europeos cobran al Tercer Mundo.

Nos limitaremos a exigir la devolución de los metales preciosos, acrecentada en un módico interés del 10% acumulado apenas durante los últimos 300 años, perdonando los otros 200 años. Sobre esta base y aplicando la fórmula europea de intereses compuestos, informamos a los descubridores que nos deben 185.000 kilos de oror y 16 millones de kilos de plata, ámbas cifras elevadas a la potencia 300, eso quiere decir que, para escribir el número en su expresión total sería necesario expandir el planeta Tierra.

Mucho peso en oro y plata... ¿Cuánto pesaría si lo calcularamos en sangre? Admitir que Europa en medio milenio, no consiguió generar riquezas suficientes para estos módicos intereses, sería como admitir su absoluto fracaso financiero y la demencia e irracionalidad de los conceptos capitalistas.

Tales cuestiones metafísicas, desde ahora, no nos inquietan a nosotros, indios de América. Exigimos, sin embargo, que se firme una carta de intenciones que encuadre a los pueblos deudores del Viejo Continente y que les obligue a cumplirla bajo pena de privatización o conversión de Europa, de forma que les permitan entregar sus tierras, como primera prestación de su deuda histórica..."

De la que finóu'l sou discursu delantre los Xefes d'Estáu de la Unión Europea, el cacique Guaicaípuro Cuahtemoc nun lo sabía, pero taba esponiendo una tesis de Dereichu Internacional pa determinar la Braera delda esterna.

Agora numái falta que dalgún gobiernu Llatino-americanu tenga la dignidá ya la brenga suficiente pa imponer los sous dereichos ante los tribunales internacionales. Los europeos tendrían que pagar por tola espoliación qu'aplicanon a los pueblos qu'habitaban n'América, ya con intereses civilizaos.

(Publicado n'O Jornal do Comércio -Recife (Brasil)

Labels:


Comments:
Plas plas plas plas... Tolos aplausos del mundiu pa Cuahtemoc. Fáennos falta lleiciones d'historia y economía como eses (sobre too a los lliberales del tres al cuartu como esos de La Granda).

Un besín, Xaime. ¡Güei partimos camín d'esi paraísu astur-xordiegu que ye Ibias!
 
victimismu , rencor y demegoxa ,,, asina yos va los latinoamericanos. Dicen que "sarna con gustu no pica pero mortifica" comu nun camuden el chip mal van.

Curiosamente recuerdame el argumentu del senyor indixena a la perfida conspiracion xuedeo-masonica internacional y l'expoliu de l'oru de moscu d'otru lider indixesnista mmm quien seria ?

Echa-y la culpa de los muy evidentes males de la economia mexicana a hernan cortes l'imperiu y coses que pasaren hay mas de 300 anios ye tan pijo y tan patetico que a estes altures del negociu nun merez la molestia de responder a semeyante fardal de mentires , topicos y medies verdaes.

Olvidase selectivamente l'orate orador la muncho mas reciente y progresista dictadura de 70 anios del PRI ... porque sera ?

Si los de la granda son liberales yo soy obiespu del palmar de troya ,,, pero d'eso falamos otru dia ,,
 
llectura recomendada del dia ,,

http://html.rincondelvago.com/manual-del-perfecto-idiota-latinoamericano_apuleyo-montaner-vargas-llosa.html
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?