13/10/2006

 

RPA

Prúyeme güéi el gargüelu de gayola, rapacinos!!! Tou por que cola RTPA nun ía too malu. Poden fadiar a Radio Sele, gastar cuartos a mansalva (según las estimaciones del PP d'Asturias (realmente PP de la Cái Génova de Madrid) unos 30 millones d'euros, souperando las nuesas estimaciones iniciales,25 solamente), sacar una televisión reflexu del gobiernín de Tini, con un programa "late night" ou col modernismu d'aldeya del PSOE asturianu "leit nái" calcáu de Buenafuente ya que se chama "Mañana usted madruga"(camiento que pola cantidá de prexubilaciones n'Asturias) ya que a quien veimos engañar... ía una versión cutre del miesmu; ou outra versión cutre, esta vegada de los Lunnys, con un nome n'asturianu, eso sí: "el cuenta cuentos de presta asgaya"...

Pero la radio... umm la radio. La radio emite nuna frecuencia que pisaba a Radio Sele (agora nel 106.1), la RPA emite nel 106.4, con un 90% de programación n'asturiau.

Adulces,ya malamente, la l.lingua vei desendolcándose nos medios de comunicación públicos d'Asturias, ya eso ía una bona noticia, nostante, failo de xeitu abegoso inda... Pero la nobleza de la sua causa caltrir, caltre ente la sociedá.

Ánimu, a siguir p'alantre ya que nun esqueiza!!!!!!!!!

Comments:
Nada, de lo nantias dicho ía cuasi too mentira...
 
Ya le gustaría a los lunnis tener los guiones de los cuentos. A ver si escuchamos con un poco de atención, en lugar de decir memeces sin saber de lo que hablas.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?