31/10/2006

 

Declaraciones d'un sounormal

Nel miou blog nun suelo insultar a naide. Pero güéi vou facer una esceición, por mor de las declaraciones del voceiru na F$A na Xunta Xeneral. You se nun fora un cargu públicu (eleutu!!!) callaba ya nun facía casu, ya ríame un pouco. Cumo cuando esbabaya Gracia Noriega, Esteban Graciet ou el conocíu filósofu rioxanu. Claro, a esa xente nun me la toumo en seriu, pero a un miembru del parllamentu asturianu...

La xente l'oucidente d'Asturias sabe quién ía Fernando Lastra. Pal que nun seipa quién ía, ía'l nuesu candidatu (el que nos pon Ferraz) pa la Xunta Xeneral, cumo representación comarcal. Buó. En realidá ía un sounormal con necrosis cerebral ya facial, cumo pon de manifiestu cada vede qu'abre la boucona (porque la boucona bien l'abre)

Lastra ía un políticu reaccionariu, un descaráu ya marcadamente antiasturianista. Esa ía la meyor definición que se-y puei dar. Vou trasladalla al castellanu por eso de que, a la contra l'asturianu ía una llingua d'intercambiu internacional,cola qu'esespresa la F$A, asina: "Lastra es un político reaccionario, sinvergüenza y de clara orientación antiasturiana. Partícipe de una corriente política jacobinista".
Nun sei más nidiu nun sou a ponellu. Ya pa que veáis por que puengo esto, vou poner duas noticias asoleyadas a día de güéi por LNE:





Lastra: «Ovidio no se hace una falda con la bandera porque el copyright ya lo tiene Valledor»
Aguirre, con la falda.


El diputado afirma que Esperanza Aguirre es «tan nacionalista como los catalanes» al lucir un vestido con la enseña de MadridOviedo, N. M. C. La falda de diseño de Ágatha Ruiz de la Prada que recreaba la bandera de la Comunidad de Madrid y que lució su presidenta, Esperanza Aguirre (PP), en la entrega de los premios «Telva Moda» el pasado lunes despertó ayer la ironía del portavoz del Grupo parlamentario Socialista en la Junta General del Principado, Fernando Lastra.

El diputado del PSOE advirtió de que exhibir la bandera madrileña «tiene el mismo contenido nacionalista» que lucir la catalana, «y ellos lo critican». «Da igual el nacionalismo madrileño del chotis y la España cañí que el catalán de la senyera y la butifarra», abundó Lastra.

Y siguió con banderas al criticar al presidente del PP asturiano, Ovidio Sánchez, por hacer una argumentación de su negativa a reformar el Estatuto de Autonomía «envuelto en la bandera de Asturias».

«No se hace una falda escocesa con la bandera porque el copyright ya lo tiene (Francisco Javier García) Valledor», aseguró, ironizando con la afición del consejero de Justicia, Seguridad y Relaciones Exteriores, de Izquierda Unida (IU), por lucir el «traxe» regional.

Para Lastra, Ovidio Sánchez «nunca estuvo tan cerca de Carod Rovira como ahora».


Increyible. que cara más dura, que descaru que pouca vergoña... Asina que se un políticu vei vestíu col traxe'l sou país ía ¡¿un nacionaliegu?! Pero esti home tan fatu ía??? Veimos ver. Querer la tua tierra nun implica ser nacionaliegu. Que una presidenta d'una comunidá autónoma lleve un traxe cola bandera de la tierra a la que representa... ¿ía talo cumo pa pensar yá nun actu dixebriegu?

Ya colouco nel airón outra entruga: ¿Cuála ía la tipoloxía del feichu diferencial pol cual Asturias accede durante la transición al rangu de Comunidá Autónoma? Se de Madrid ía'l chotis ya la España cañí ¿Asturias qu'ía tamién España cañí? La España cañi verde.

Pero non amiguinos nun vein preí los tiros. Güéi na RTPA ya na Radio Autonómica de la RTPA alcontréi la respuesta. Asturias ía moderna. Una comunidá moderna ya globalizada. Ou en vías de globalización. Güéi na RTPA, la que reflexa Asturias, la canal temática d'Asturias anuncian la "Noche de Halloween". Si amiguinos, si. L'Asturias obrera de la Grandes Superficies, l'Asturias moderna que diz Areces celebra güéi Halloween. Ya la nueiche del 1 al 2 del Mes Muertu (Payares), la Nueiche los Muertos, que miou mai ya los sou harmanos ya antes mious buelos facían nun esieste. Ía un inventu de los del "bable".

Eso sí, Asturias ía plural, abierta, moderna ya con unos políticos mui "progres", que son mui ateos, pero que nun tienen güevos a dicir que son republicanos... polo del princípín, la príncipa ya la Bourbonuca (puengo Bourbón pola bebida)

En realidá los nuesos políticos son unos cagaos. Tomanla contra cuatru partiducos nacionaliegos dixebraos, ya eso sí, ensañanse con ellos. Pero porque-ys lo mandan en Madrid. Porque los madrilanos nun cáganse nos calzones cada vede qu'han negociar con Esquerra, el BNG, Coalición Canaria... ya nun digamos cuando vei serConvergencia i unio ou'l PNV. Cumo lo del Estatutu (tamién del fatón esi):



El PSOE cree que el avance de otros estatutos «quiebra el discurso negativo» del PP regional
Servicios


Lastra denuncia que los populares traicionan los intereses de la región cuando en Andalucía «aceptan la realidad nacional» y en Galicia se muestran «receptivos

El avance de las reformas de los estatutos de autonomía de varias regiones, la última Castilla-La Mancha, en las que ha participado el Partido Popular «quiebra», según el PSOE, el discurso «esencialista ynominalista» del PP asturiano, que se ha negado a participar en el debate parlamentario previo a la modificación del texto.

El portavoz socialista en la Junta General, Fernando Lastra, rechazó, ayer, sin miramientos la postura de la oposición. Destacó que, mientras que en Andalucía el PP ha aceptado la denominación de «realidad nacional» y en Galicia «Núñez Feijoo (líder del PP) ha acogido con receptividad esta propuesta», en Asturias «traiciona los intereses de la región».

La justificación, según Lastra, es un «cálculo equivocado» del presidente del PP asturiano y candidato a las próximas elecciones a la presidencia del Principado, Ovidio Sánchez. «Fue el único de su partido que se creyó que había convicciones ideológicas en las consignas de Rajoy para no reformar los estatutos», afirmó Lastra, antes de ampliar la lista de las comunidades autónomas en las que el PP ha tripulado o participado en la reforma estatutaria: «Baleares, Castilla y León, Aragón, Comunidad Valenciana...».

Lo había dicho Javier Fernández al finalizar el comité regional del PSOE y ayer lo repitió Lastra: «La mayor preocupación del retraso de la reforma estatutaria en Asturias es que el resto de las comunidades autónomas han definido los parámetros para captar más inversión del Estado y la nuestra no». Cada una arrima el ascua a su sardina, y así Castilla-La Mancha ha pedido que se prime un criterio de superficie y Andalucía que la inversión responda a parámetros de población.

El diputado del PSOE aseguró, además, que en Asturias no resultaría difícil consensuar unos criterios entre los tres grupos parlamentarios para defender una mayor aportación del Estado en inversiones. «Evidentemente, no vamos a esgrimir el PIB ni la población», afirmó, e insinuó algunos parámetros como el envejecimiento y la orografía, «pero no tiene sentido ni enunciarlas», indicó un Lastra resignado a la necesidad de que el PP apoye la reforma para que salga adelante, ya que sería necesario un apoyo de tres quintas partes de la cámara. El partido «menos creativo»

Los argumentos esgrimidos por el PP para no sentarse a la mesa del diálogo no convencen ni a Lastra «ni a un niño de cuatro años», manifestó el diputado. Y cargó contra el discurso de los populares, «más ideológico que práctico». Los populares afirman que ahora «no hay prisa» y reprochan al PSOE que hace dos años, cuando Ovidio Sánchez propuso iniciar una reforma estatutaria «de máximos», éstos se negaron. Lastra utilizó ese reproche para atacar: «Ahora que han pasado dos años y todos sabemos más, el PP sabe menos».

«La verdad es que hemos tenido mala suerte», concluyó Lastra, «porque nos toca convivir con la fuerza política menos creativa y más negativa de España», remató
.




Acabaramos. L'estatutu n'Asturias hai que reformallu que poder dar formigonera ya construir na costa Asturiana. Nun podemos ser diferentes a la costa mediterranea, sedría pola nuesa parte un actu separatista con tol miéu que nós-y tenemos a eso. Ya, amái, hai que dir colos tiempos yá se sabe...

El PP regional (nun ía PP Asturianu, ou PP d'Asturies... ía regional). Qué nun ía orixinal. Eso ía la culpa. Porque pa orixinal ta la F$A. A la gueta d'un xeitu encontradizu (pa ellos) pa definir Asturias. Comunidá Histórica (por favor... ou Rexón ou Nacionalidá, nun dise pola tanxente con una tipificación ente Maeza ya Maicina, imprecisa ya difusa, cumo la redaición del artículu que regula la non oficialidá del patrimoniu llingüísticu tradicional asturianu, l'asturianu.

La financiación del Principáu. You teo una idega fixa sou la estructura económica del Principáu. Que diga Lastra que nun seya pol PIB a min nun me choca un res. ¿Cúmo vei ser dalcuerdu col PIB? Dalgún camienta que Madrid-ys vei deixar gravar la riqueza Asturiana, una de las rexones más ricas, non solo de la Península Ibérica, senon d'Europa, a pesar de la ineficiencia que pruye bolsas de Paru, ya del ineficaz ya mal efocáu seutor Servicios ya ineficacia tamién nel sector primariu en xeneral. Solo col sector industrial Asturias ía económicamente mui productiva. Pero los desaxustes estructurales tienen fácil igua. Que puengan las oficinas de las empresas asturianas ya las empresas que producen n'Asturias, ya las centrales sindicales ya sedes de los partíos políticos que gobiernan Asturias n'Asturias. Que tranquen las grandes superficies comerciales ou que las nacionalicen. Que fomenten las PYMES. El seutor terciariu ya diba ser tremendamente productivu. Ya nel campu, que negocien meyor las cousas en Bruxelas. Cumo seutor estratéxicu qu'ía combién caltenellu lo meyor posible, ya nun tratar a la xente'l campu cumo a sounormales integrales, numái porque nun hai detrás d'ellos dalguien del SOMA, de bigote ya fumando en pipa.

Esa ía outra. Los fondos mineiros que se desperdician ya dilapidan nas Cuenques. Yá hai xente nesa comarca que se ta dando cuenta que echóu a perder, hipotecóu'l futuru de los sou fiyos...

You n'Asturias nun pido más que que nos dean lo qu'ía nuesu, la plusvalía de la nuesa produción ya tamién la delda contraída por producir pa los demás de xeitu tan contaminante. El pagu de las esternalidades negativas de producir enerxía contaminante (ya non en forma de llantar aeroxeneradores nas Sierras del Oucidente) senon, de manera solidaria, cumo gastu que fai Asturias en bien a los demás... en tresferencias monetarias, n'euros vaya.

¿Los argumentos del guah.e de cuatro años son los qu'ellos apurren pala oficialidá del asturianu? Los que toos conocemos... si conouzo los sous argumentos pueriles. Imposición, que nun esiese, que nun ía una llingua, que nun se fala, que pa Cataluña si, pero p'Asturias (ya seique pal País Vasco ya Galicia) non...

You remato colas palabras de Lastra: "«La verdad es que hemos tenido mala suerte, porque nos toca convivir con la fuerza política menos creativa y más negativa de España».

Comments:
CagonRos... Oxalá Areces eché a los sous perros furiosos escontra min....

Pero non al sou perru qu'atiende pol nome de Lastra que sinon puleme, qu'ía mui burru...!!!!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?